Welkom bezoeker

Inloggen  Klant worden  Contact

Zaken ter overweging tijdens de aanschaf van zonnebrillen

Zaken ter overweging tijdens de aanschaf van zonnebrillen

In de modewereld zijn Hollywoodsterren instrumenteel in de afzet van accessoires en andere imagoproducten aan het grote publiek. Als je van plan bent een zonnebril aan te schaffen die door jouw idool gepromoot wordt, is het interessant en misschien zelfs wel cruciaal om meer te weten over die zonnebril, voordat je een fortuin uitgeeft omdat je er gewoon hetzelfde uit wilt zien. Hier zijn wat belangrijke zaken die je kunt overwegen voordat je op pad gaat.

UV-bescherming

Het belangrijkste is dat je vast moet stellen welk type zonnebril het beste op je wensen en behoeften aansluit. Elk type zonnebril is immers ontworpen voor een specifiek doel. Een donkere zonnebril is bijvoorbeeld zeer geschikt voor mensen die graag een kleurtje opdoen in de stralende zon. Dit soort zonnebril is echter minder geschikt voor degenen die veel achter het stuur zitten, want het vertekent de kleurwaarneming. Als je sportief bent aangelegd is er een sportzonnebril die je tijdens het sporten niet in de weg zit. Zoek naar een zonnebril die minstens 90% zichtbare lichtreductie als lenseigenschap heeft. Hou ook in het achterhoofd dat de lenskleur invloed heeft op de frequentie van het zonlicht dat geweerd wordt, voordat je al dan niet besluit om de zonnebril aan te schaffen die jouw idool promoot.

 Zelfs als je alleen voor recreatieve doeleinden die zonnebril aanschaft die jouw favoriete ster promoot is het van belang dat je die zonnebril aan een kritisch onderzoek onderwerpt. Lever geen visuele helderheid in omdat de stijl van de zonnebril je meer aanspreekt. Denk ook na over de de vorm en de teint van je gelaat. Als je een rond gezicht hebt staat een zonnebril met een breed montuur en donkere lenzen je het beste. Als je daarentegen een ovalen gezicht hebt, dan zou je eens na kunnen denken over een zonnebril met grote glazen en dikke oorstekers.


Relatie tussen merk en promotor

Een langdurige relatie tussen het merk en de beroemdheid is een teken van vertrouwen en geeft de betrouwbaarheid van het product aan. Niet alle promotors van een een product gebruiken datzelfde product ook daadwerkelijk. Als er een duidelijke band tussen beide partijen is, dan is het waarschijnlijk wel de moeite waard om de zonnebril aan te schaffen. Het loont absoluut om je idool te bespioneren, om vast te stellen welke band hij of zij heeft met het merk dat gepromoot wordt.


Prijs

Voor de gemiddelde inkomens betekent de aanschaf van een zonnebril die door je idool wordt gepromoot toch wel een aanslag op je spaartegoed. Als je wat krap zit, kun je je ook tevreden stellen met een imitatiezonnebril om toch dezelfde uitstraling te realiseren. Er is tenslotte een groot assortiment van goede imitatiezonnebrillen verkrijgbaar. Door daarvoor te kiezen zorg je ervoor dat je in stijl blijft zonder een klein vermogen uit te geven.

Beroemdheden zijn in de modewereld de meest invloedrijke trendsetters. Hun sterke invloed stelt dan ook veel producenten in staat om daar hun voordeel mee te doen en hun producten door beroemdheden te laten promoten om gemakkelijk en snel merkherkenning te realiseren. Als een zonnebrildesigner bijvoorbeeld nieuw is in de modewereld, is een controversiële ster de snelste manier om ervoor te zorgen dat de naam van die designer snel bekend wordt bij het grote publiek. De vraag is echter: neem je echt een zonnebril omdat jouw idool die promoot? Hou de eerder genoemde adviezen in het achterhoofd als je op zoek bent naar de beste waar voor je zuurverdiende geld.



Vindt hier de laatste spiegelbrillen collectie

 

(0)